Jump to content

Ilan342

משתמש רשום
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. איך אתם מעבירים את תקופת המלחמה? האמת שלי בהתחלה היה ממש קשה עם כל הסיפורים על כל מה שהיה. על כל האנשים שנרצחו וכל אלו שנחטפו. הזדעזעתי לראות את החטופים חוזרים בימים האלה. כולם היו נראים כל כך רזים ושפופים בלי שלום חשק לכלום. רואים שהם עברו תקופה ממש לא פשוטה שם עם המחבלים של החמאס. אני מנסה איכשהו לשמור על שפיות להיאחז בטוב אבל זה ממש קשה. אני מנסה להתנתק מהאינטרנט והחדשות בטלוויזיה. הדפסתי דפי צביעה כדי להעביר את המצב הנפשי הלא פשוט שכולנו נקלענו אליו. אני משתדלת לחשוב חיובי והציור קצת עוזר לי אבל עדיין אני פשוט בשוק מכל מה שקרה. זה ממש משפיע עליי נפשית. איך עליכם התקופה הזו עוברת?
  2. היי חברים, איך אתם מעבירים את חופשת הקיץ? האמת שכבר אין מה לעשות. היינו בתחילת החופש כל המשפחה בחו"ל ובהתחלה עוד הייתי יוצא עם חברים אבל כל החברים נהיו כבדים. או שיש כאלו שעובדים או כאלו שכל היום במחשב ובטלוויזיה. חשבתי שכדאי להתחיל לנסות לעשות קצת כסף. אני יודע טוב פוטושופ ומישהו הציע לי לאייר לו ציורים להדפסה לילדים . הוא אמר שעל כל ציור הוא ייתן לי 50 ש"ח. מה אתם אומרים? שווה?
  3. היי חברים, אני בטיפול של קלינאית תקשורת ועושה כבר כמה שנים ריפוי בעיסוק. אני היום בן 12 ואני מרגיש לפעמים שקשה לי לכתוב כמו שצריך, במיוחד במבחנים. מי שעושה לי את הריפוי בעיסוק אמרה לי שכדאי לי לצייר בדפי צביעה כדי לפתח ולשפר את התכונות של כתיבה. היא אומרת שזה יחזק לי את המוטוריקה ביד ויעזור לי להפוך את הכתיבה לקלה וטבעית יותר. אני מרגיש כמו איזה ילד חנון או ילדה בגן שאני צריך לצבוע ולצייר ציורים. אתם גם חושבים ככה?
  4. היי, לפני כמה חודשים עברתי בכביש ומישהי נסעה במהירות ונכנסה בי. תודה לאל לא קרה לי כלום אבל הפחד וההלם שהייתי בו גרמו לי להבין עד כמה כלום כאן לא בשליטה שלנו. אחרי המקרה הזה אמרתי שזה לא סתם קרה לי וכנראה אלוקים מנסה לגרום לי להתעורר. אני מנסה לקבל על עצמי משהו אבל לא רוצה לקחת משהו שיש לי קשה. אני ממשפחה מסורתית וחשבתי אולי לקרוא בבוקר ברכות השחר או בערב קריאת שמע. מישהו כאן אולי יודע אם אני צריך לקרוא ברכות השחר דרך סידור או שאפשר גם מהאינטרנט?
  5. Ilan342

    דיון פורים ופסח

    פורים ופסח ממש מעבר לפינה. כל שנה אני מתנדב בחגים באריזת מצרכים וסיוע עבור נזקקים. אני מחפש ארגונים שעוזרים לנזקקים שאוכל לתרום גם כסף למתנות לאביונים וקמחא דפסחא. האם אתם מכירים משפחות עניות שאפשר לתרום להם ישירות ? או שכדאי לתרום לסמוך על העמותות שיעבירו את התרומה ישירות?
  6. Ilan342

    עזרה חופשה בקיץ

    היי חברים, אחרי הרבה זמן שלא נסענו כל המשפחה לחו"ל, אנחנו סוף סוף מתכוונים לטוס בקיץ . אנחנו מתכננים את הטיול לתקופה של משהו כמו שבוע. ממה שהבנו יש חופשות רק למדינות כמו קפריסין או יוון וכנראה שנטוס לאחת המדינות האלו. אנחנו שומרים כשרות ולא אוכלים בחו"ל בחוץ. הנושא של הכשרות הוא די קריטי לנו. ממה שבדקנו אין הרבה חברות נסיעות שמציעות חופשה הכל כלול עם אוכל כשר. בכל הפעמים הקודמות שנסענו לחו"ל, שזה היה סה"כ פעמיים לקחנו איתנו אוכל מהארץ קופסאות שימורים וכאלה. אנחנו מחפשים מלון כשר בקפריסין או חברות נסיעות שמציעות חופשה כשרה בחו"ל . האם מישהו כאן מכיר חברה שמציעה נופש כשר בחו"ל?
×