Jump to content

Moldovan

משתמש רשום
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Moldovan

  1. בוקר טוב חברים מקווה שעובר על כולכם שבוע מצויין, החלטתי אחרי הרבה זמן למכור את המשתמש פורטנייט הכי נדיר שלי כדי שלבר מזל אחד ממכם תהיה האפשרות להנות ממנו. במשתמש יש 132 סקינים! ובניהם יש בו את: הפסייכו בנדיט, הונור גארד,מינטי הירוקוהנדיר!, פרוזן פאק,הארלי קווין פיקאס+סקין! ועוד מלא דברים ושילובים שלקחולי הרבה זמן להשיג אותם, יש לציין שמי שקונה תמשתמש יקבל ממני מתנה שווה ! המשתמש יכול להתחבר לאקסבוקס ולשחקניסוני אני יכול להביא תמשתמש. המשתמש גישה מלאה!! ומי שקונה יקבל את כל הפרטים של המשתמש נודר על זה בכל היקר לי. תמונות: ha יש לציין שאני יכול להיכנס איתכם ללובי ולעשות איתכם משחק.
  2. סורי אחי אין פה
  3. Moldovan

    מכירה מכירת משתמש

    בכמה?
  4. רק היום רק היום לכבוד השנה החדשה אני מוכר את המשתמש השני שלי, משתמש שמכיל 58 סקינים בניהם האייקוניק הנדיר הגלוו! ואת המינטי!! כולל מלא סקינים טרייהרדים מהשופ (מכיל גם את הפאק של באטמן,סייב דה וורלד,ובאטל פאס) לפניות TheBestEver#4996 )
  5. בוקר טוב חברים מקווה שאתם שאתם ערים ורואים טוב, היום החלטתי למכור את המשתמש שלי משתמש באמת משכמו ומעלה שהושקעו בו יותר מ500 שקל עם סייב דה וורלד גרסה מלאה! אייקוניק סקין והריקוד ? גלוו ❤ הסקין אקסבוקס eon ❤ וכמובן עוד מלא סקינים ופיקאקסים נדירים וטרייהארדים (למשתמש יש קנדי אקס ובאטל פאס טיר 31)! חשוב לציין שהמשתמש לא ניתן לחיבור בסוני אבל אם תרצו אביא לכם את המשתמש שלי בסוני! בבקשה לרציניים בלבד הדיסקורד שלי TheBestEver#4996 תמונות בדיסקורד!
×