Jump to content

SyloNMan12

מנהל פורום
  • Content count

    219
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by SyloNMan12

  1. אהלן חברים פתחתי שרת דיסקורד ממזמן והוא כיום משמש להגרלות על משתמשי פורטנייט!! https://discord.gg/Y7rmhJn הנה הקישור לשרת הדיסקורד תזמינו חברים, דרך אגב שתהיה הגרלה, נעשה כל מיני דרכים לזכות! נגיד, נכתוב משתמש פה בפורום ונגיד לכם כמובן אבל לא נגיד באיזה פורום זה זאת אומרת כמו הפורום של פורטנייט לאייפון! נגיד לכם לכתוב קודים כמו Q103S מי שכותב ראשון מקבל נדריפ נגריל הכל! מוזמנים להכנס מחכים לראותכם שם השרת "Fortnite-IL" השרת דיסקורד הוא על שם האתר ז"א, שהשרת דיסקורד מיועד לאתר!
  2. ברור שכן, לא אשחק אם אף קבוצה. (לא אוהד בארץ) בלי שום קשר לדעתי לא יודעים לשחק, אולי כמה שחקנים שמגיע להם מעבר למדינה שלנו. כמו עומר אצילי שכן הגיע ושחק בגראנדה בספרד. מאור בוזגלו לדעתי חופשי יכל להגיע לליגה הטורקית (כמו אלי דסה, לא יודע אם הוא עבר בסוף אבל יש שמועות שכן) או לליגה הגרמנית הכל פתוח..
  3. הורס את המשחק אם כל חבילה שתפתח יצא לך טר שטגן ואז סמדו ואז במקרה הכי טוב שלך בונוצי סתם חארטות.. עדיף שיהיה קשה להשיג.
  4. SyloNMan12

    עדכון הTOTW החדש!

    קבוצה לא רעה יש פה מכולם הכי נהנתי לשחק נגד אלכס סנדרו, אנדרסון שוער מצוין היה קצת קשה להבקיע לו. ואמבפה המהירות האדירה שלו קשה לעצור אותו.
  5. SyloNMan12

    עדכון ואן דייק שחקן השנה!

    אין שום ספק, וירגיל ואן דייק, יודע איך להתקיף וגם לחזור מצוין להגנה שחקן הגנה ברמות הגבוהות ביותר. לדעתי מגיע לו להצליח מעבר לליברפול רמה אחרת כמו ריאל מדריד ואפילו ברצלונה, שחקן מצוין. אוהב להשתמש בו.
  6. לפי דעתי בורקי שוער מצוין גם בפיפא 19 כרגע משתמש בקסיאס בUltimate Team אבל יכל להיות שאקנה אותו, רואיס שחקן מצוין הוא וGotze התקפה קטלנית קשוחה ומהירים בנוסף לכל. והשיפורים בפיפא 20 מאוד יעזרו, ואני חושב שמלא יקנו אותם.
  7. SyloNMan12

    שאלה להעביר משתמש

    היי, פורטנייט מורידים דרך ה EpicGames לאחר שהורדת אתה נכנס וזה שואל אותך עם יש לך חשבון או לא.. אז במקרה שלך אתה אומר שכן ואז יש לך סוגי התחברות בין אם זה פייסבוק,סוני,אקסבוקס,Epic Games = מחשב.. ואתה במקרה שלך בוחר אקסבוקס ואתה מקליד את האימייל והסיסמא שלך. של החשבון Microsoft - גם אני הייתי שחקן אקסבוקס עוד מ360.. אז אני יודע לא מעט ואני מאמין שאתה עושה את זה בשביל הסקין. אם כן אני יודע שבNote9 כמו שיש לי צריך לשחק שלושה משחקים אשמח לדעת האם גם מה10 זה ככה? תודה מראש, ומקווה שעזרתי!
  8. חברים פרגנו בסאב ובלייק טימור משקיע באמת מעל ומעבר. הוא לא מבקש בכוח סאב ולא לייק אבל אם תתנו לו הוא ישמח מאוד! הבחור תותח אחושלוקי וואלה עושה לייבים בשעות שהם קצת מאוחרות.. אבל בכל זאת הוא משקיע הרבה ורוב הפעמים שהוא עושה לייבים בלילה הוא עושה עד הבוקר כמעט. פרגנו לבן אדם קצת תראו לו אהבה שהוא לא משקיע סתם בלי לקבל כלום... לסרטון שלו: https://youtu.be/_9_FB3Xdsk4 פרגנו לו ככה בתגובה משמחת לייק ואל תשכחו סאב!
  9. דרך אגב טימור מחפש עורך לטאמבניל, סאב אחרון וכל זה מי שמבין בזה שיפנה אליו בלייב או בדיסקורד שיכנס לשרת הדיסקורד שלו!
  10. עוד לייב קליל של Apex טימור בסקואד קליל!
  11. טימור בעוד לייב היה פורטנייט עכשיו Apex! נמאס מפורטנייט..
  12. SyloNMan12

    פרסום ערוץ חדש שלי

    בהצלחה רבה!
  13. לייב קליל של פורטנייט! שבת שלום, טימור האח!!!
  14. עוד לייב של הבחור הרוסי כנסו! פורטנייט בקליל יכל להיות עוברים לפאבגי בקליל הגרלה מחר! מכריזים. לא לשכוח לתת בסאב ובלייק זה עוז רמאוד חברים!
  15. Pubg - Fortnite יכל להיות CS!! שם הערוץ: LielB שם הפרטי של הסטרימר: Liel - ליאל https://www.youtube.com/watch?v=Y1QZL... סרטון על אביאל בסין. (SpicyCrap)
  16. שוב הוא בלייב האח טימור! מוזמנים להכנס לייב מצחיק במיוחד רואים לייבים פחות משחקים כרגע.
  17. לא אמרתי שאין גישה למשתמש אמרתי שהמשתמשים עצמם כמו אלה במחיר מופחת מ5$ והם לא פעילים בכלל.. גם עם גישה זה עדיין לא שווה 15 דולר שתבין שזה מתקרב ל60 שקלים.
  18. משתמשים אפילו יותר טובים מאלה ועוד בלי אימייל זרוקים בכמויות ועוד במחיר מופחת מ5 דולר.. בהצלחה בכל מקרה!
  19. היי, אז יש מישהו שהכרתי כי היה לי משעמם אז חיפשתי לייבים.. אז נכנסתי אליו וראיתי שהוא עושה לייב בערך 12 שעות לפעמים אפילו קצת יותר קצת פחות הבן אדם עובד כמו כל בן אדם אחר בגילו.. והוא משקיע שאין דברים כאלה.. 1. שחקן פצצה 2. קול דומה לשל ודים 3. אחלה בחור. 4. משקיען ברמות. 5. מתייחס לצאט בצורה יפה מכבדת מצחיקה. 6. כל לייב אווירה טובה - שירים ברקע וזה. 7. אני אישית נהנה לצפות בו.. אני מאמין שגם אתם.. זה הסרטון החדש שלו! סרטון קטלני מוזמנים להשאיר בסאב ובלייק ובתגובה נחמדה!. עכשיו בלייב!!!! 12 שעות עוד מעט.
  20. בהצלחה, אני לא רואה פה סיבה להשקיע עליו יותר מ 4 דולר.
×